Nog twee nachtjes slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marijk, Erik, Sven en Jordi Steenis - WaarBenJij.nu Nog twee nachtjes slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marijk, Erik, Sven en Jordi Steenis - WaarBenJij.nu

Nog twee nachtjes slapen

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijk, Erik, Sven en Jordi

21 December 2011 | Nederland, Amsterdam

Wel heel spannend nu. Ik hoef niet meer naar het werk, dus ik kan me nu volledig gaan richten op puinruimen in huis en inpakken. De rest van de familie is nog erg druk met school en werk de komende dagen, dus ik kan thuis alles een beetje organiseren.

Te spannend. We hebben er zóveel zin in.
Wordt vervolgd.

  • 21 December 2011 - 09:12

    Willy:

    Leuk om je reisverslag te kunnen lezen en je belevenissen zo te volgen.
    Ik kan me goed voorstellen hoe spannend het allemaal voelt en hoop dat het aan alle verwachtingen gaat voldoen!
    We wensen jullie een hele mooie, onvergetelijke reis!
    Hans en Willy

  • 22 December 2011 - 17:10

    Wendy:

    Oeh spannend! Heel veel plezier :)

  • 22 December 2011 - 19:27

    Jordi:

    Ik heb er super veel zin in!!!!!

  • 23 December 2011 - 09:26

    Herma:

    Nou familie van Steenis daar gaan jullie dan. Ik wens jullie een goede reis en heel veel plezier, ik ga jullie zeker volgen.

    Groetrjes Herma

  • 24 December 2011 - 22:52

    Mieke:

    Via moeders begrepen dat ze veilig aangekomen zijn !!!

  • 25 December 2011 - 20:20

    Kjeld:

    Mooi verslag dit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijk, Erik, Sven en Jordi

Op 12 december a.s. zijn we 25 jaar getrouwd.Om dit heugelijke feit te vieren gaan we met de kinderen een mooie rondreis maken. We gaan 16 dagen naar Sri Lanka met familiegroepsreis van FOX. De kinderen zijn Europa nog niet uit geweest, dus het is voor ons allemaal heel spannend. We hebben er erg veel zin in.

Actief sinds 22 Nov. 2011
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 5743

Voorgaande reizen:

23 December 2011 - 07 Januari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: